Motanit si prietenii de la bloc
Just another WordPress.com weblog

Toate labutele sus! Fluturati coditeleeee!

Picture 013

Picture 017

Picture 018

5 Responses to “Toate labutele sus! Fluturati coditeleeee!”

  1. Bine te-am gasit in casa noua, Motamit! 🙂
    S-o stapanesti sanatos!

  2. Uraaa, primul meu oaspete!
    Ochi cyornie, Griska! (am invatat si eu de curand cuvantul asta 😀 Nu stiu daca l-am scris corect, nici ce inseamna, dar stiu ca e in rusa imi place cum suna)

  3. Buna Motamit!

    Acu am gasit si blogul tau navigand prin blogurile prietenilor mei 🙂
    Sper sa mai scrii mai multe despre viata ta…mie unul imi place la nebunie sa scriu pe blog si sa imi etalez pozele cu mine 🙂 Sunt un modest 😛

    Te astept si pe la mine!

    Pisu

    • Modest sunt si eu… mai ales cand ma uit in oglinda, hihi!
      A propos de povestit, vreau sa spun ca am un nou coleg de casa… vagabond ca si mine, un frate de cruce. Am sa-l arat si pe el cand o sa se lase prins in poza.
      Multumesc pentru vizita, Pisu, sa mai treci pe-aici!

  4. Am furat şi eu o poză de-a ta, Motanit. Sper să nu te superi. Nu-ti promit c-o să devii celebru, am pus-o pe un blog nu prea citit (http://micilemizerii.blogspot.com/), dar şi acolo e vorba, tangenţial, despre un motan negru, pe care l-am botezat Mitrea 🙂


Leave a Reply

