Motanit si prietenii de la bloc
Just another WordPress.com weblog

My first photo shooting

Cum stateam eu intins, fara nici o grija, de-a lungul latului patului…

Picture 013

(va rog sa-mi admirati corpul arcuit, lungimea impresionanta si faptul ca imi ocup locul regulamentar, pe materialul pe care sora-mea desi nu l-a lasat pentru mine acolo, eu am crezut de cuviinta sa il ocup. Ok, puteti sa admirati si ochiul de artist al sora-mii, care a surprins cu maiestrie liniile curbe din imagine)

… am devenit constient de faptul ca, desi e seara, in camera lumineaza ceva foarte puternic. Buimac- fac ochi, si, incercand sa nu privesc sfidator catre declansatorul de lumina, caci nu stiam cu ce intentii vine atat de amenintator spre mine, am asteptat sa se stinga chicotitul atat de familiar mie…

Picture 009

Din moment ce tactica mea de ignorare a elementului disturbator nu a functionat, am ales sa dau un show scurt, pentru a-mi demonstra abilitatile de autoservire dar in acelasi timp lasand destul imaginantiei astfel incat sa compuna ceva in cheie erotico-pisiceasca, dar mai ales pentru a scapa de blitul ala enervant (si de chicotitul care nu contenea sa-mi sune in urechi)

Picture 001

(observati flexibilitatea uimitoare si pozitia absolut fermecatoare pe care am adoptat-o. In acelasi timp, sunt un motan pudic, asa, ca sa atat putin imaginatia si curiozitatea pisiceasca)

Ok, simt ca ne cunoastem de mai mult timp, desi doar acum ies in lume, asa ca va pot arata ceva mai mult…

Picture 007

E de ajuns? Acum pot sa ma intorc la somn?

Picture 008

2 Responses to “My first photo shooting”

  1. Esti un model plin de gratie, faci cinste neamului nostru pisicesc! Si lucrezi cu un fotograf plin de talent!
    Mrrra! Mai am putin si-ncep sa fiu invidios 😀

  2. Moaaa, multumim pentru miaunelile frumoase! Gratios si rafinat… motan nobil, pai ne-ncurcam?!

    Spune-i lui Vero sa te pozeze; sau, mai bine, stai in pozitii provocatoare ca sigur va veni ea singura sa te traga-n poza. Asa sunt ele, se amuza din orice. Eu nu inteleg ce-i de ras.


Leave a Reply

