Motanit si prietenii de la bloc
Just another WordPress.com weblog

Prietena mea, tigruta

Acum cateva luni, pe langa bloc s-a nascut din pisica anonima si tata trubadur un ghem de blana. Plangea foarte mult si era foarte bagareata si asa a atras atentia unor oameni cu sufletul mare si casa asemenea. Au luat-o la ei, dar inainte sa se inscauneze acolo, a vrut sa vada ce alte oferte mai sunt pe piata imobiliara, pentru a fi sigura ca face alegerea corecta.

Asa s-a intamplat sa aterizeze si pe la noi.

Picture 001

Daca va imaginati ca am acceptat-o in sanul familiei mele umane, va inselati! Pe de alta parte, sunt un gentleman, asa ca nu m-a lasat buna crestere sa o deranjez in timp ce dormea atat de tihnit, fara nici o jena pentru ochii mei de motan castrat.

Picture 002

Era o plangacioasa oportunista! Nu am simtit nimic pentru ea!

Picture 003

Of! Tare dragalasa mai era… stiti, cand dormea profund, scotea limbuta si suiera putin. Mi-e cam dor de ea. De cand a dat de traiul bun in casa, nu a mai iesit pe-afara, la plimbare. Mie, in schimb, imi place sa ma plimb intre cele doua lumi. Viata e mai palpitanta!

16 Responses to “Prietena mea, tigruta”

  1. Hm, ce de pisici în lumea asta! Credeam că eu, Missouri Kitty sunt unicat. Mai există câteva exemplare în familia mea de acasă, dar nici una nu se compară cu mine. Eu sunt Pisica Supremă.
    Apoi intru pe-un blog şi găsesc o… tigruţă râzgâiată, într-o stare de transă visătoare.
    Motan chipeş şi negru de pe pagina cealaltă, vino să mă cunoşti pe blogul meu. O să-ţi treacă dorul de mâţa asta!
    Missouri
    http://jurnalulmissouri.blogspot.com/

  2. Buna seara
    Pozele sunt foarte frumoase.
    Sper ca ai sa mai postezi din aventuri pe blog
    Sa ai o saptamana buna
    Sakura

    • Imi pare rau ca raspund asa tarziu… dar am uitat de coltisorul asta! Noroc cu leapsa de la Griska ca mi-a dat una peste mustati de mi-am revenit!
      Sa ai un weekend frumos de toamna!

  3. motanitule, citesc aici ca esti plimbaret intre afara si in casa. si la mine in casa este un stapan negru, care exact asa face ca dumneata. dupa poze nu ma dumiresc…nu cumva esti unul si acelasi? in ultimul timp a cam ramas in casa…iar aici pe blog nu vad postari…poti sa-mi spui daca ai un colt spart? adica mai mic decat celalalt?

    • Hellooouuu,
      Is you serious? Da, are un coltisor ciuntit, si-i mai scurt decat celalalt vamipirit din fata! Are we sharing the same cat….? In ce cartier locuiesti? If I may ask…

  4. Miao! Ce fetiţă dulce!
    Nu că mă laud, dar noi ăştia, tigraţii, suntem cu toţii nişte frumuseţi! 🙂

  5. […] despre dat leapşa mai departe, îi încerc pe Axi şi pe Motaniţ, că prea n-au mai dat de mult nici un semn de […]

  6. Motanit, noi locuim in Titan. Singura diferenta este aceea ca Negrila al nostru nu are zgarda, ne-a fost frica sa-i punem stiindu-l asa plimbaret pe afara. In ultimile saptamani pleaca mereu noaptea de acasa si vine ziua si doarme cat suntem noi la servicii. Asa coincidenta mare sa fie?
    Astept raspunsul , pentru ce fierb de nerabdare sa aflu:)

  7. Oooo, … nu cred ca Motanit sa se aventureze atata (noi stam in berceni). Daca nu s-a intors nicioada cu o zgarda la gat, atunci exista doi motani negri ravisanti! (si cu CoolCat facem trei 😀 )

  8. atunci m-am linistit oarecum 🙂 pentru ca mor de gelozie cand vad ca cere sa-i deschid usa, si ma gandeam oare cine si ce-l atrage atat afara, mai ales pe frigurile astea?:) si asemanarea asta cu coltisorul rupt ma minuneaza:)

  9. Sa stii ca si eu sunt putin geloasa cand ma gandesc ca derbedeul meu se plimba si prin alte case. 😀
    Da… m-a surprins si pe mine asemanarea asta! Era chiar amuzant sa fie vorba de acelasi motan.

  10. Deci asa arata Mitzifloiul cand era mic! 🙂

  11. Ipo, cand era mic, somnoros si conduce Regatul Patului. 😀

  12. am si eu o tigruta, un pic mai mare…si tot asa de simpatica e cand doarme 🙂


Leave a Reply

