Motanit si prietenii de la bloc
Just another WordPress.com weblog

Porcul de mine

Desi in mod normal as fi dat vina pe sora-mea, imi asum responsabilitatea pentru abandonul temporar al locusorului meu online. Intre timp au venit prieteni sa ma salute, iar eu, plecat brambura pe maidane, habar n-am avut. Acum imi cer scuze si sper ca nu m-au parasit cand au vazut ca nu-s acasa! (un laptic, o croanta, un ficatel, cu se va servesc, sa ma ispasesc?)

Am vizitat si eu casutele voastre (Pisu, Sakura, Missouri) si mi-a placut ce-am gasit (Griska, noi deja suntem camarazi), dar nu va iert ca mi-ati umezit ochii dupa un catel, si va intreb si eu pe voi: “Cum ati putut?!” (sa-mi faceti una ca asta!). Ma gandesc acum la suferintele bietilor caini abandonati si parca-mi pare rau ca nu s-au nascut pisici, dar asa e viata, nedreapta cu unii. Oricum, eu nu m-as opune daca sora-mea ar lua la ea in casa un catelus. Cred ca mi-ar insenina zilele lenevoase si ghiftuite de atata somn.

Intre timp, am sesizat c-am fost lepsuit (simteam eu ca ceva ma trage de coada), asa ca onorez cu mandrie provocarea!

Asadar… o poza draga…

IMG_4540

Aici imi imaginez ca ma ascundeam dupa macii infloriti si pandeam valurile sa vina la tarm, sa le arat eu spumele marii pe capul lor! Imi sopteste sora-mea sa scriu ca cica a fost una din cele mai frumoase iesiri la mare din toti anii… asa o fi, n-o contrazic, dar nu mi-as uda codita pentru asta!

Iar poza hazlieee….

untitled2

Asta-i noul meu amic, pe numele lui Soprano. Incerca aici sa faca pe mafiotul, dar eu cred ca pur si simplu a prizat ceva inainte. In rest, e baiat de treaba- atunci cand isi tine mieunaturile pentru el si botul afara din castronul meu de croante.

Multumesc frumos din varful mustacioarelor pentru leapsa si-o pasez si eu lui Axi, ca restul gastii vad c-a rezolvat-o!

Promit sa scriu mai des! Si mai ales, promit sa-l fac de ras pe Soprano!

PS: am primit un caaaadouu! De la Griska, si ii multumesc tare mult!

La randul meu ofer doua labute pufoase tuturor noilor mei prieteni!

1213494908d8AAcqN

21 Responses to “Porcul de mine”

  1. Frumoase poze, Motăniţ. Şi lăbuţele sunt superbe!
    Iar Soprano e simpatic – e tigrişor, la fel ca mine 🙂

  2. E un bandit Soprano!

  3. În sfârşit întâlnesc un motan negru ca mine. Mă bucur să te cunosc, Motăniţ.
    Poza cu botoşeii albi e delicioasă.

  4. Salut, CoolCat!
    Imi place casuta ta! Ai niste desene cu pisici tare frumoase! Iti sterpelesc si eu una, sa o adaug la colectie.

  5. buna ziua
    imi pare bine ca ai preluat leapsa
    si..te trec in blogrol …deci multumesc pentru blogrol
    o zi buna
    🙂

  6. Hello, hello, ma bucur ca esti iara printre noi 😀 pe meleagurile blogosferei 😀
    Mai asteptam vesti 😀

  7. Motanul Negru, zis Boschetarul Scarii, a fost plecat iar acum rupe perna de somn, dar maine dimineata il pun in tema lepsei! Mersi frumos, Sakura!

  8. Mă bucur că eşti acasă, Motanule Negru, fiindcă vreau să te rog ceva: scriu o poveste (http://cum-va-place.blogspot.com/), împreună cu colega mea de… măsuţă, şi ne-am gândit că s-ar cuveni să avem acolo şi o pisică neagră. Ne dai voie să luăm o poză de-a ta?

  9. Mă bucur că eşti de acord. Cred c-o să iau una din cele în care te lăfăieşti pe plapuma roşie… 🙂

  10. 🙂
    deci tu esti pisica neagra din poveste
    🙂
    acum,azi am citit-o si eu integral
    🙂

  11. Craciun fericit!
    Fie ca acest Craciun sa fie cel mai frumos de pana acum!
    Daca aveai si o adresa de e-mail…

  12. Sakura, el este, el este. 😀
    Multumesc, Corina! Sarbatori fericite si multa bucurie in suflet!

  13. Ah, mai nou sunt secretara pentru Motanit, care doarme de-i sar mustatile. 😀

  14. LA MULTI ANI!
    🙂
    SAKURA SAN

  15. Buna, sper să te împrietenești și cu Serafina, e o pisică-domnișoară frumoasă, un pic fițoasă, dar îi trece repede, că-i deșteaptă!
    Vino să primești un Premiu din partea noastră, dacă dorești, îl meriți din plin, ești un frumos și un șmecher! Pupici, miauuuu, zi bună!
    http://mirelapete.dexign.ro/2010/01/premii-de-la-prieteni-premii-pentru-prieteni/

  16. […] belle, cei 7 pitici, foxy lady, cinema victoria, cristi c, grişka, jazz, leo,  lucky,  missouri, motăniţ, motanul arc, alex, ora 25, pisica vagaboandă,  pisu, sakura, serafina,  sabina şi gyuri, vero, […]

  17. […] că: axi, belle, pitici, chiţi, cinema victoria,  cristi c., grişka, jazz, leo, lucky, missouri, motăniţ, motanul arc, ora 25, pisici vagaboande, pisu, sakura, sabina şi gyuri, serafina, thomas, vero vă […]

  18. […] Aşa că: axi, 7 pitici, chiţi, jazz băieţelul, grişka, jazz fetiţa, leo, lucky, missouri, motăniţ, arc, motanul orei, pisu, sakura, serafina, thomas,  tudor, vă rog scotociţi prin albume şi […]

  19. Vad ca tot lipsesti. 😛

    Noroc ca se mai delecteaza lumea cu pisici. 😀


Leave a Reply

