Motanit si prietenii de la bloc
Just another WordPress.com weblog

Faceti loc, avem guvida!

pardon, gravida. Am zis guvida? Vai, ce pacatosenie…

Ce s-a mai intamplat de cand nu am mai activat:

Pai, Soprano a disparut, nici eu nu stiu unde- sa nu ma judecati, dar nu-i duc chiar atat de mult lipsa-, iar inainte sa dispara ca magaru’, a lasat-o pe Panseluta, zisa Pistruita, zisa- in prescurtare romaneasca- Fa!, gravida.

E clar ca de doua luni, gravida castiga toata atentia, iar eu sunt silit sa ma minunez, alaturi de toata familia, de balonul care-i tot creste pe burta (ba chiar am intrebat-o, fata, tu stii ca ti-a crescut o minge de baschet pe burta?) si o face sa para atat de caraghioasa.

E asa micuta, cu capul ala sprinten, cu labutele moi si pufoase… nici sa se joace nu mai poate, ca o darama burta cand pe-o parte, cand pe alta. De fapt, chiar acum o vad cum sta intinsa ca matroana pe imprimanta sora-mii, si se uita languros de dupa burtoaca, desi nu cred ca poate sa vada mare lucru- doar peisajul taiat de-o movilita de blana din care razbesc sa iasa niste motocei urlatori, sugatori si umblatori.

In fiecare seara, cand se intoarce de la serviciu, sora-mea o intreaba isterica: ai nascut? cand nasti? Ea inca nu stie ca treaba asta cu nascutul nu-i asa, la comanda. Si ca dup-aia… vai si-amar de noi! Sper sa nu fie multi. Doar vreo patru.

Doamne, da-mi puterea sa neg!!

14 Responses to “Faceti loc, avem guvida!”

  1. Atunci abia astept sa aud vesti bune despre puiuti. 😛

  2. oooooooooooo
    mama
    va inmultiti
    asta da eveniment pisicesco bloggeristic
    🙂
    astept
    astept
    vesti noio
    😀

  3. Pisici mici… o sa fie distractiv.

  4. Vai de mustatile noastre… 😀 😀 😀

    Ma dispera ca de o saptamana isi tot cauta loc prin casa, si noi alergam cu cutia dupa ea. Am asa o presimtire ca fie va naste in brate la unul dintre noi, fie pe imprimanta mea. :)))) Sub ochii speriati ai lui Motanit.

  5. […] Internet următoarele pisici aristocrate: Nataşa, Missy, Chiţi, Sakura, Pisu, Lucky, Snejinka, Motăniţ, Sasha… Asta e aşa, un fel de […]

  6. […] Se înmulţeşte neamul pisicesc! Aţi aflat vestea cea bună? Dacă nu, citiţi aici! […]

  7. Mă bucur, mă bucur, sunt tare bucuros!
    Abia aştept să văd poze cu cei mici! 🙂

  8. Abia astept si eu sa-i vad… 😀 Prima lumina pe care-o vor simti la iesirea din tunel va fi blitzul aparatului foto. 😀

  9. Motăniţ, mă bucur să te cunosc, am venit aici via Grişka. Eu sunt Missouri cea independentă. Cu Panseluţa trebuie să aveţi mare atenţie, s-o hrăniţi cu tot ce pofteşte, să-i construiţi o ascunzătoare confortabilă unde să producă evenimentul şi s-o extraiubiţi.
    Va naşte după ce aterizează berzele alea care acum îi dau ocol. Pisoii vor fi orbi o vreme, apoi vor face ochi, dar se vor deplasa greu. Când vor avea şi ochi şi se vor şi deplasa uşor… o să alergaţi după ei prin casă. Atenţie la accidente!
    Scuză-mi comenteriul prea lung, dar pasiunea mea este să am pisoi; fac câte trei de patru ori pe an… 🙂
    Aştept veşti de la voi. V-am trecut în blogroll. 🙂
    Missouri

  10. Multumesc pentru mesaj, Missouri. Mai povesteste-ne despre cum e sa nasti, ca noi nu prea stim si ne e putin teama!!!

  11. Dragă Motăniţ, în ceea ce priveşte naşterea, lăsaţi natura să-şi urmeze cursul. Panseluţa va şti ce are de făcut; voi n-o puteţi ajuta, decât eventual ţinând-o de mână. Aşa face Mama cu noi. 🙂
    Panseluţa este la prima naştere din cât am înţeles. S-ar putea să dureze vreo două ore… Dacă ea este grăsuţă şi mai în vârstă, va fi mai greu. Nu vreau să te panichez, dar Mama a avut o pisicuţă care a întâmpinat probleme fiindcă avea patru ani când a născut prima oară… E bine să aveţi numărul unui veterinar, pentru orice eventualitate.

  12. Missouri, ne-ai mai linistit! Panseluta e la prima nastere si e tinerica. Acum, daca e sa fiu sincera, ea sta sa nasca de vreo o luna 😀 😀 Acum o saptamana am simtit cum se miscau motoceii. Sunt curioasa cati vor fi.

  13. […] aparte, cu nuduri de pisici dezbrăcate-n pielea goală, de aceea am făcut filmarea în baie, hainele fiind lăsate în mod provocator doar pe […]

  14. […] o să apar pentru prima oară în clasamentul ZeList. Am nişte emoţii!… Cum spuneam, dacă sunt în primii 500, îmi cumpără ai mei un […]


Leave a Reply

