Motanit si prietenii de la bloc
Just another WordPress.com weblog

Cei patru mieunatori

Prezentare detaliata, cu photoshootig si mers pe podium, mai spre weekend. Acum au implinit doua saptamani si 3 zile. Sunt mancaciosi, galagiosi- mai ales unul, tigrutul alb-, somnorosi si nebunesc de frumosi, dulci, apetisanti, numai buni de papat. 😀 Ii ador!!! Nu stiu cum va fi cand va trebui sa-i dau…

8 Responses to “Cei patru mieunatori”

  1. Ce draguti sunt…

  2. În sfârşit, ai scris! Toată ziua mă uitam să văd dacă ai noutăţi. 🙂
    O frumuseţe de pisoi! 🙂 Nici nu mă mir, mai ales că Panseluţa este o pisicuţă pictată de mâna unui artist. Oh!
    Băieţi şi fete? Care este scorul? Şi cum v-aţi descurcat cu barza? 🙂 Mai multe amănunte data viitoare, că am avut emoţii pentru voi… 🙂

  3. Diana, sa-i vezi din fata…. 😀

    Missouri, pai sunt doua fetite- una roscatica si cea negruta- si doi baietei. Mieunatorul scandalagiu e baietel, nu ma mir. Ce ma amuza este ca, citind un pic ce-a scris Motanit la articolul anterior, nu-mi vine sa cred ce intuitie a avut el… de-a zis sa iasa patru, si tocmai patru or iesit. 😀 Multumim pentru sustinere.

  4. Eu cred ca cei roscati sunt cei mai dragalasi 😀

  5. Sunt simpatici foc, am vrea (eu şi Vero) să-i vedem în cât mai multe poze 🙂
    Să trăiască şi să fie sănătoşi!

  6. dragalasiiiiiiiii

  7. Si eu mai vreau poze – sunt foarte frumosi! 🙂

  8. Mai pun pozeee!


Leave a Reply

