Motanit si prietenii de la bloc
Just another WordPress.com weblog

M-ati uitat?

I R depressed

6 Responses to “M-ati uitat?”

  1. Cum o sa te uitam? Hai fii sincer si recunoaste: esti un pic gelos ca micutii sunt acum in centrul atentiei… 😛
    Stai linistit, tu ai locul tau, de neuzurpat, in sufletele noastre! 🙂

  2. Tu eşti Motăniţ? Îmi pare bine să te cunosc. Alungă această expresie tristă, eşti un motan fermecător… 🙂

  3. Cum am putea să te uităm? Tocmai pe tine?! 🙂

  4. chiar daca apari atat de rar, sub nicio forma nu pot sa te uit, tocmai eu care credeam ca am descoperit in tine viata dubla a motanului meu:)

  5. Motanit, acum, dupa ce ti-am jurat “iubire” vesnica, nu mai pui tu niste poze cu fetele cele mici si galbene? Ca si asa o sa trebuiasca sa le “mariti” curand, ca sa pastrezi tu suprematia..asa ca fa-le reclama, te rog..

  6. Dragilor, din patru pisoiasi mai sunt trei, pentru ca pe unul chiar saptamana asta am reusit sa-l plasam la noua lui casuta. 😀 Motanit cel Negru este inca negrut de suparare, pentru ca astia mici i-au invadat tot teritoriul, si acum doar la mine in camera isi mai gaseste refugiul. Pun acuma poze mai noi cu piticii. 😀 Multumim pentru cuvintele frumoase! Negrutul meu se simte deja mai bine. El oricum e frumosul si desteptul familiei…


Leave a Reply

