Motanit si prietenii de la bloc
Just another WordPress.com weblog

CATWALK- in caz ca i-ati uitat

Primul care deschide podumiul este… Banderas! 😀 Singurul baietel din doua generatii de pisoi liber alergatori crescuti la bloc! Un baiat crescut printre fete… este un baiat curajos, obisnuit cu pozatul si incantat sa faca figura buna in fata blitului. Este jucaus si foarte afectuos.

Minnelli este o tanara domnisorica, foarte manierata si delicata, care a invatat de-acum sa-si contureze ochii dramatic, ca la teatru. Si ea, ca si Banderas, parca a stiut instinctiv ce are de facut, si a ocupat imediat locul de sefie al camerei- scaunul de la birou. In scurt timp a venit si Banderas, ca sa imparta impreuna puterea…

 

Clopotel este o fetitia tare tare zglobie, extrem de curioasa si vesela. Isi baga nasul pe unde te astepti mai putin dar e mereu o surpriza amuzanta la sfarsitul zilei. E pofticioasa si mananca orice.. iar cand spunem orice ne referim chiar si la cartofi fierti sau rosii… Asta e ciudatenia ei.

 

5 Responses to “CATWALK- in caz ca i-ati uitat”

  1. Mi-e mai mare dragul să mă uit la pisicile tale. 😀

  2. Adorabili motănei și adorabile pisici ai pe aici. Din păcate stau în chirie și nu pot să mai țin… dar mă mut eu la căsuța mea :))

  3. […] prieteni ai mei de pe petsbox), Baghi, Lucky, Axi şi Michi, Jazz, Tudor şi ai lui, Snejinka, Motăniţ şi prietenii lui, Sasha, Serafina ai ei, Piticu SF, Jami, tanti Corina şi animăluţele ei îndrăgite, nenea Vlad, […]


Leave a Reply

